"Акваріум"

Учитель розподіляє учнів на чотири групи і пропонує їм прочитати текст підручника. Він пояснює, що ці норми будуть потрібні під час виконання наступного завдання.
Потім одна з груп сідає в центрі класу. Це необхідно, щоб відокремити діючу групу від слухачів певною відстанню. Ця група отримує лист із ситуацією і таке завдання:
-        прочитайте вголос ситуацію;
-        обговоріть її в групі, використовуючи метод дискусії;
-        дійдіть спільного рішення за 3-4 хвилини.
Поки група займає місце, вчитель ознайомлює клас із цим завданням і нагадує правила дискусії в малих групах. Групі пропонують уголос прочитати ситуацію та обговорити її розв'язання. Всі інші учні класу мають тільки слухати, не втручаючись у хід обговорювання. На цю роботу групі дають 3-5 хвилини. Після закінчення група займає свої місця, а вчитель ставить до класу запитання:
-        Чи погоджуєтеся ви з думкою групи?
-        Чи була ця думка досить аргументованою, доведеною?
-        Який з аргументів ви вважаєте найбільш переконливим? На таку бесіду відводять 2-3 хвилини. Після цього місце в «Акваріумі» займає інша група і. обговорює наступну ситуацію.
Всі групи по черзі мають побувати в «акваріумі», і діяльність кожної з них мусить бути обговорена класом.
Наприкінці вчитель повинен прокоментувати ступінь володіння навичками дискусії в малих групах різних груп та учнів і звернути увагу на необхідність та напрямки подальшого вдосконалення таких навиків (2-З хв.). У межах «акваріуму» можна підбити підсумки уроку або за браком часу обмежитись обговоренням роботи кожної групи.

Немає коментарів:

Дописати коментар