Учитель
розподіляє учнів на чотири групи і пропонує їм прочитати текст підручника. Він
пояснює, що ці норми будуть потрібні під час виконання наступного завдання.
Потім
одна з груп сідає в центрі класу. Це необхідно, щоб відокремити діючу групу від
слухачів певною відстанню. Ця група отримує лист із ситуацією і таке завдання:
- прочитайте вголос ситуацію;
- обговоріть її в групі, використовуючи
метод дискусії;
- дійдіть спільного рішення за 3-4
хвилини.
Поки
група займає місце, вчитель ознайомлює клас із цим завданням і нагадує правила
дискусії в малих групах. Групі пропонують уголос прочитати ситуацію та
обговорити її розв'язання. Всі інші учні класу мають тільки слухати, не
втручаючись у хід обговорювання. На цю роботу групі дають 3-5 хвилини. Після
закінчення група займає свої місця, а вчитель ставить до класу запитання:
- Чи погоджуєтеся ви з думкою групи?
- Чи була ця думка досить аргументованою,
доведеною?
- Який з аргументів ви вважаєте найбільш
переконливим? На таку бесіду відводять 2-3 хвилини. Після цього місце в
«Акваріумі» займає інша група і. обговорює наступну ситуацію.
Всі
групи по черзі мають побувати в «акваріумі», і діяльність кожної з них мусить
бути обговорена класом.
Наприкінці вчитель
повинен прокоментувати ступінь володіння навичками дискусії в малих групах
різних груп та учнів і звернути увагу на необхідність та напрямки подальшого
вдосконалення таких навиків (2-З хв.). У межах «акваріуму» можна підбити
підсумки уроку або за браком часу обмежитись обговоренням роботи кожної групи.
Немає коментарів:
Дописати коментар